Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tampereen päivähoitopaikat!
18.05.2006 |
Hei tamperelaiset!
Tänään tuli kirje, että poika pääsi ykkösvaihtoehtoomme. Onko muille jo tullut kirjeitä? Miten meni, pääsikö minne halusitte?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..tiedän etteivät päässeet lähipäiväkotiin, koska itse soittelin aiemmin ja kyselin tilanteesta. Kyseessä 1v ja 3 v lapset.
Alue: Aihe vapaa
yksi hakemastamme päiväkodista, toinen ei-listalla-olleesta päiväkodista.
Hassua että on näin erilaisia käytäntöjä!