Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syytät vanhempiasi?

Vierailija
17.01.2006 |

minä syytän siitä, että tekivät minusta neuroottisen, syyllisyydentuntoisen arkajalan, joka ei saa suutaan auki :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaspesusta ei huolehdittu ja luuletko että lapsi oikeasti pesee niitä jos ei kukaan vahdi :(((



Syytän myös hieman " arkuudesta" en saa suutani auki kaikissa tilanteissa, sekä olen välillä syyttäkin hermostunut.

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä aiheuttanut minulle traumoja, mutta sisarpuoelleni varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista lapsuuden traumoista mitä joutui näkemään, ja todellakin sellaisia asioita mitä kenenkään ei pitäisi ikinä joutua näkemään etenkään 6v. lasten ja sitä nuorempien(niin kuin minä ja sisarukseni)