Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän pinoon kaikki epäonniset odottajat! millaista vaivaa teillä on ollut raskauden aikana, pientä tai isoa?

Vierailija
17.01.2006 |

Pinotkaa tähän vaivojanne. Tuntuu että olen ainoa jolla ihan täysin pieleen mennyt raskaus. takana kaksi ihanaa odotusta ilman vaivoja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän