Lue keskustelun säännöt.
Ylioppilaslahja tyttömme kummille..?
17.02.2006 |
Tyttömme kummisetä (toivottavasti) pääsee ylioppilaaksi tänä keväänä ja mietinkin että mitähän hyödyllistä ja mukavaa sitä keksisi lahjaksi... jos ideoita olisi jollain niin mielellään otan vastaan! =)
Kyseinen henkilö tuskin on ihan lähiaikoina muuttamassa omaan asuntoonsa, eli ei ole tarpeen mitään kodintavaraakaan ostaa... jotain mikä jäisi muistoksi, rahakaan ei minusta ole oikeen hyvä lahja..vaikka hyödyllinenhän se olisi..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sellainen on tyylikäs juhlissa, mutta sellaista ei helposti tule itse ostettua. Eikä se vie paljoa tilaa kaapissa.