Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Curlingista tietävät: Miksi Suomen joukkueelle oli niin epäselvää yhden kiven sijainti eilisessä pelissä?

23.02.2006 |

Kotisohvalta näin selvästi, että ulkona on (pesästä), mutta Suomen joukkue tuijotti ja mittaili kiveä kauan. Lopulta päätyivät siihen,että " pelaavat niin että se on ulkona" eli eivät pyytäneet mittausta ja jatkoivat peliä siltä pohjalta, että pesässä on vain yksi oma kivi toisella puolella.



Oliko se aitoa epävarmuutta joukkueelta, voiko kamera huijata silmää niin paljon, että tv:n katsoja voisi nähdä niin väärin(minusta väliä oli useita senttejä, niin että valkoista jäätä näkyi selvästi kiven ja sinisen alueen välissä). Vai oliko se hervotonta vedätystä , jolla härnättiin brittejä? Sekin saattaisi sopia pelin luonteeseen kovissa paikoissa:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä kohtaa, mikä osuu jäähän.

Vierailija
2/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bigmama:


Kotisohvalta näin selvästi, että ulkona on (pesästä), mutta Suomen joukkue tuijotti ja mittaili kiveä kauan. Lopulta päätyivät siihen,että " pelaavat niin että se on ulkona" eli eivät pyytäneet mittausta ja jatkoivat peliä siltä pohjalta, että pesässä on vain yksi oma kivi toisella puolella.

Oliko se aitoa epävarmuutta joukkueelta, voiko kamera huijata silmää niin paljon, että tv:n katsoja voisi nähdä niin väärin(minusta väliä oli useita senttejä, niin että valkoista jäätä näkyi selvästi kiven ja sinisen alueen välissä). Vai oliko se hervotonta vedätystä , jolla härnättiin brittejä? Sekin saattaisi sopia pelin luonteeseen kovissa paikoissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ymmärrät eli päältä katsottuna saattoi näyttää että kiven reuna otti siihen pesän reunaan. Kamera kuvas sitä eri kulmasta...

Vierailija
4/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin sitä, mutta tulin siihen tulokseen, että a) kamera ei ollut suoraan yläpuolella > vääristää ja b) en todennäköisesti ymmärtänyt mikä kohta pitää sääntöjen mukaan olla missäkin :-)

Vierailija
5/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa briteille piste vai oliko se vahinko?

Vierailija
6/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viivat eivät ole välttämättä millilleen oikeassa kohdassa, joten niiden varaan ei voi kaikkea laskea. Suomi kysyi skoteilta pään lopuksi, haluavatko he mittauttaa onko kivi pesässä, mutta eivät halunneet.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ne viivat eivät ole välttämättä millilleen oikeassa kohdassa, joten niiden varaan ei voi kaikkea laskea. Suomi kysyi skoteilta pään lopuksi, haluavatko he mittauttaa onko kivi pesässä, mutta eivät halunneet.

Vierailija
8/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja antaa briteille piste vai oliko se vahinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme