Lue keskustelun säännöt.
ONKO TYHMÄÄ LAITTAA TYÖHAKEMUKSEEN?
01.03.2006 |
1)että täällä itä-suomessa työtilanne on huono, siksi haen helsinkiin?
2)olen pohjoisen tyttö (ehkä erottuisin niin)
??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noin suoraan ilmastuna kyllä.