Lue keskustelun säännöt.
Siis mitä ihmettä??!!
11.05.2006 |
Mä en tajua lainkaan mistä on kyse. Tomaattiin se liittyi jotenkin, mutten ymmärrä oliko kyse siitä että se lensi vai häh.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on kyllä välillä esiintynyt myös ryömiviä yksilöitä, mutta nämä ovat todella harvinaisia.