Lue keskustelun säännöt.
Oletteko lukeneet tekstin " Enää en edes yritä" ? (seksipalsta) Mielipiteitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
ettei olisi vain tullut puoli huolimattomasti herjattua naisen muuttunutta vartaloa. Arvostelua mahdollisista raskausarvista, päivittelyä kertyneistä kiloista, ja siunailuja riippuvista tisseistä.
Itselläni ainakin katosi viimeisetkin halut ,kun mieheni erehtyi sanomaan minulle, kun pojalleni sanoin, että " Äiti taitaa olla yksi lordi" kun minulla oli sinä aamuna punertavat silmät. Mies naurahtaen tokaisi, että " Ei, kun laardi"
Eipä tee enää mieli esitellä laardejaan ukolle. Onhan minulla ylipainoa, mutta en todellakaan laihduta miehen vuoksi, jos ei kelpaa, niin oven paikan kyllä tietää. Laihduttamaan olen alkanut VAIN itseni vuoksi.