Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
aamulla kirjoittelin että pelottaa...nyt on ultrassa käyty.
07.12.2005 |
Aamulla siis kirjoittelin tänne että olen raskaana rv 9+4 ja tulee vuotoa. Kiitos tielle jotka lohdutitte.
Kävin lääkärilläni ja hänellä oli ultrauslaite, kaikki hyvin. Pikkuisella sydän sykki ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Vuoto taitaa tulla jostain muualta kuin kohdusta. Ja on kyllä loppunutkin jo.
Itsellä on nyt helpottunut ja onnellinen olo.
Kommentit (4)
Itselläin on ollut joka raskaudessa vuotoja ja ultrissa on ravattu epätoivoon saakka. Hyvin kaikki silti on päättynyt -- kolme tervettä lasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t.ap joka on kyllä nyt todella helpottunut ja onnellinen
Alue: Aihe vapaa
mutta kiva kuulla, etta kaikki on hyvin!!