Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen!!?? NOLOA.... voi itku!

Vierailija
07.12.2005 |

Mensut alkoi tänään ja vuotokin sen mukaista; kokoajan saa vaihtaa tampaxia.

Nyt huomasin vessassa käydessäni, että oli tullut läpi valkoisiin housuihin =(

Eihän siinä mitään, mutta olen töissä (hoitajana) enkä kertakaikkiaan kehtaa lähteä huoneesta mihinkään. Pidän vastaanottoa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaat vaan kaverilta tai joltain housuja!!!

se on nolompaa sulle kuin muille.

tarkoitan, että sä olet varmaan ainoa kuka ajattelee sitä nolona.

Huhuile vaikka jollekin kaverille, että tuo sulle ne housut



tai jos et kehtaa niin liimaa valkoinen paperi pyllyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän