Lue keskustelun säännöt.
Ovatko nämä rasistisia mielipiteitä?
30.11.2005 |
-Pakolaisen uudessa kotimaassaan tekemä rikos on aina hitusen pahempi asia kuin ko. maan kansalaisen. Pakolaiselta on lupa odottaa kunnioitusta sitä yhteiskuntaa ja kansakuntaa kohtaan, joka on antanut hänelle mahdollisuuden ja taloudellisen tuen uuden elämän aloittamiseen.
-Ulkomaalaiset rikoksentekijät tulisi lähettää omaan maahansa kärsimään rangaistuksensa.
Kommentit (3)
ja käytännön tasolla, musta rikoksesta tuomitun on kärsittävä tuomionsa siellä missä rikos on tehtykin. Ihan käsittämätöntä, että se suomalainen " super-pedofiili" pääsee lököilemään suomalaiseen vankilaan! Joku 20-30 vuotta Thaimaalaisessa vankilassa ois tehny sille jätkälle TODELLA hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne asettavat toisen ihmisen eriarvoiseen asemaan rodun vuoksi.