Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä rasistisia mielipiteitä?

Vierailija
30.11.2005 |

-Pakolaisen uudessa kotimaassaan tekemä rikos on aina hitusen pahempi asia kuin ko. maan kansalaisen. Pakolaiselta on lupa odottaa kunnioitusta sitä yhteiskuntaa ja kansakuntaa kohtaan, joka on antanut hänelle mahdollisuuden ja taloudellisen tuen uuden elämän aloittamiseen.

-Ulkomaalaiset rikoksentekijät tulisi lähettää omaan maahansa kärsimään rangaistuksensa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asettavat toisen ihmisen eriarvoiseen asemaan rodun vuoksi.

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytännön tasolla, musta rikoksesta tuomitun on kärsittävä tuomionsa siellä missä rikos on tehtykin. Ihan käsittämätöntä, että se suomalainen " super-pedofiili" pääsee lököilemään suomalaiseen vankilaan! Joku 20-30 vuotta Thaimaalaisessa vankilassa ois tehny sille jätkälle TODELLA hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin olisi ollut hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä