Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luulenko vaan mutta oliko tan vuoden Linnan juhlat jotenkin latteammat? Minusta yhtaan todella tyylikasta pukua ei ollut, mutta joukossa oli paljon spagettiolkaimia ja avoimia
07.12.2005 |
hiuksia, jotka eivät kai oikein viralliseen tyyliin kuulu. Noita spagettimekkoja on joka vaatekaupassa ja joka pikkujoulussa, ja minusta pitkät hiukset ovat aina iltapuvun kanssa kammattu kiinni. Mitä mieltä muut?
Kommentit (2)
mistään kotoisin, parhaiten jäi mieliin se yksi täti -rukka joka kaatua mölskähti matolla... No itse asiassa siellä oli aika monta tosi ihanaa pukua, mitä voisin ajatella itsekin pitäväni, sellaisia vanhaa aikaa henkiviä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Katsoin niitä vähän huumorinpilke silmäkulmassa.