Lue keskustelun säännöt.
ostaisitko burberryä tällaiselta myyjältä huuto.netistä
28.11.2005 |
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=TopShop&statu…
Tuossa siis hänen aukinaiset kohteensa, mutta jatkuvasti on uutta burberryä tällä myynnissä.eipä silti, itselleni tuo merkki on aika evvk, mutta hieman outoa, että mistä tuo nuo kamat hankkii ja aitojakin muka ovat!?
Kommentit (4)
en kyllä ymmärrä mitä ihanaa noissa on
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jonka myynnissä olevia tuotteita (burberry) eilen selasin ja hintoja kauhistelin... Joku Chantalle tms.
kuka helvetti nyt hankkisi itselleen noin paljon aitoja burberryjä ja sitten yrittäisi niitä tuolla myydä... käteenhän ne jäävät kuitenkin!! naurettavaa! tässä yritetään nyt kusta silmään huutajia ja reippaasti!
vai ostaako joku noita? 70 euroa ties-mistä on aika paljon... Kiinasta noita varmaan saa muutamalla eurolla, vaikkakin myyjä väittää aidoiksi.