Lue keskustelun säännöt.
miten tehdään se sokerisekotus..
28.11.2005 |
millä voi liimata piparkakkutalon osat yhteen? Siis onko se ihan pelkkää sulatettua sokeria... tavallista vai fariini...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tarkotan nyt sitä toista.. siis sitä kuumaa sokerisulaa...