HAMMASSÄRKY/hlääkärit, hoitajat
voiko hammassärystä johtua kipu kaulalla?? tai korvassa?? leuan alta painettaessa sattuu sairaasti.
minulta on myös poistettu viis.hammas leikkaamalla n.kk. sitten. voikohan se vielä kipuilla?
millään ei oksennustaudissa jaksais lähteä hammaslääkäriin:/
Myös posken puolella (minne ilmeisesti puudutus laitettiin) on edelleen patti, onko normaalia?
KIITOKSIA vastauksista..
Kommentit (4)
kovasti. kerrankin saa asiallisia vastauksia:)
tai sitten sinne on muodostunut mätää. Maistuuko suussa mätä?
Kipuun: kaulan imusolmukkeet voi olla kipeet esim mahataudin vuoksi tai sitten sylkirauhaset voivat kipuilla oksentelun vuoksi.
Jos vain kestät kivun, niin odota rauhassa päivä tai kaksi, jotta oksennustauti menee ohi (jos sulla siis nyt se on). Ja mene sitten h-lääkärille, jos kipu jatkuu.
lisää, että nuo kivut kyllä helposti säteilee korvaan.