Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka eivät USKALLA uutta raskauden yritystä keskenmenojen jälkeen. Paha tunne, haluan, mutta en vaan PYSTY.
12.12.2005 |
Kaksi kertaa vauva kuollut yllättäen kohtuun, ilman syytä. En tiedä miten järki kestää.. Onkohan mahdollista päästä ylimääräisiin ultriin tjtn... En tiedä... näin pitkälle en ole aiemmin vikan kmn jälkeen edes uskaltanut ajatella.
Kommentit (2)
Keskenmenojeni jälkeen emme yrittäneet lasta 4 kuukauteen. Enkä tullut raskaaksi yli puoleen toista vuoteen. Jos haluat lisätutkimuksia niin mene yksityispuolelle. Keskenmenoni syyt eivät ole selvinneet, mutta yhdeksi syyksi ovat epäilleen tukosta istukasta. Hyvin menneet raskauteni olen syönyt verenohennuslääkettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joten en ole niin peloissani.
Anna itsellesi aikaa,kyllä kaikki varmasti menee hyvin :)