Tapahtuiko eilisessä vaihtovaimot-sarjassa mitään järisyttävää???
Unohdin nimittäin katsoa sen ja näin vain 15 minuuttia lopusta ja siinä ainakin oli ihan rauhallinen meininki.
Kommentit (4)
heidän katraan kanssa paremmin kuin oma ja toinen mies suli täysin vaihtovaimon edessä. Näinhän se on, tässä maailmassa ei ole yhtä ainoaa oikeaa vaikka monesti niin luullaan, on monia vaihtoehtoja ja parempiakin tarjolla kuin se oma. Tuuria on koko parisuhde episodi.
ainakin se iso kaappi mikä hankittiin junttimeihen perheeseen oli hirveä eikä sopinut niiden kämppään ollenkaan
Musta sinne olis voinut hommata jokin puinen kaappi, eikä tuollainen valkoinen hirvitys. Kun koko muukin huone oli kalustettu puun värisillä kalusteilla. Tai jokin Lundia systeemi, tms. mutta se valkoinen möhkäle siellä ei ollut mistään kotoisin.
kauhee se junttimiehen talo..koko huone puuta ja sit vähän tiiliseinää..
*yöks*
Oli niin söpöä kun junttimiehen elämä järkkyi oikein kunnolla!