Lue keskustelun säännöt.
ketään joka ei käytä haalareita tai toppa-asuja?
27.11.2005 |
ihania vaatteita esim h&m, mutta missäs niitä pidät kun on niin pirun kylmää talvella.
Kommentit (2)
Voihan niitä pitää kauppareissuilla ja vierailuilla ja muissa vastaavissa menoissa, jolloin ei tule pitkiä ulkonaoloaikoja, siis niitä kauniita vaatteita, ja ne lämpimät haalarit sitten ulkoiluun ja lumileikkeihin yms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kunnon lämpimillä alusvaatteilla ja kerrospukeutumisella kyllä pärjää, jos nyt siis ei tarvitse seisoskella pakkasessa tuntitolkulla.