Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten monet päiväunet (ja kuinka pitkät) teidän puolivuotiaat nukkuu?

Vierailija
03.12.2005 |

Entä miten yöt?Heräilevätkö? Kuinka pitkä on pisin yhtenäinen unijakso?



Tässä esikoisen kanssa opettelen uutta maailmanmenoa, ja olisi kiva kuulla miten teillä muilla nämä menee. Meillä kun yöt edelleen kovin levottomia. Pisin yhtenäinen unijakso on yössä n. kolme tuntia pitkä.

Joko teillä rauhassa nukutaan yö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että jos ne päiväunet verottaa sitä yönukkumista, kun en tiedä miten paljon tuon ikäiset normaalisti päivisin nukkuu.



Meillä siis lapsi koisii päivän mittaan kolmet eri unet, noin kolmen vartin mittaiset kerralla.Onko tuo paljon vai vähän?



Miten saisi yön rauhoitettua, onko kokemusta?



Nimim. väsyttää,väsyttää...(sekoitan sanoja, tavarat tippuu käsistä, auto ja asunto unohtuu lukitsematta...)

Vierailija
2/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile haulla, muistaakseni tästä oli joku aika sitten juttua. Olisiko ollu vauvapuolella.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän nukkumisrytmi:



6.00 herätys

8.00 nukkumaa

10.00 herätys

13.00 nukkumaan

15.00 herätys

17.00 nukkumaan

18.00 herätys

20.30 nukkumaan



Meillä herätään öisin vaihtelevasti 0-20krt yössä. Tosin kukaan ei syö,vaan heräävät itkemään tuttia. Eli herätykset ovat maksimissaan melkein sen 5min ja sit nukutaan taas. Ovat ainakin omasta mielestäni tosi kovia nukkumaan.

Vierailija
4/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui jo että taasko tässä yksinäni lyön päätä seinään.