Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Migreenistä/päänsärystä kärsivät!Mitä teette jos vauva itkee tai lapset meluavat?
26.11.2005 |
Siis jos on niin paha särky,että jokainen äänikin sattuu..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aamulla koski päähän niin maan pirusti, kaksi vee oli tietysti jo vailla aamupalaa ja vaikka mitä muuta.oli pakko vääntäytyä ylös, avata pilttihedelmäsose jotta selviää nälästä edes vähän aikaa ,lastenohjelmat kehiin ja sitten takaisin pehkuihin.Onneksi meni ohi parissa tunnissa lääkkeen ja oksentelun jälkeen, muuten olisin jo soittanut naapurista isäni tai tätini apuun.tarkennan nyt, että lähin apu tosiaan on naapurissa n kilometrin päässä(yh) ja krapulasta ei ole meillä kyse...Miettikääs muuten muutkin varasuunnitelmaa, jos olet lapsen kanssa yksin ja sinulle sattuu jotain,sairastut tms.kannattaa varautua edes ajatuksena asiaan!