Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ketuttaa!

Vierailija
17.12.2005 |

Minä ja lapsi ei päästy lomakoneeseen, kun isäntä ei ollut vaivautunut ilmoittamaan minun sukunimeäni oikein. Jumalauta, istukoon nyt yksin siellä kaukana ja viettäköön joulua, helvetin kusiaivo!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kiva seistä kello puoli kuusi aamulla lentokentäälä itkevän kolmevuotiaan kanssa ja kuunnella pienestä suusta: eikö me päästäkään lentsikkaan.

Vierailija
2/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sukunimen hän sitten oli ilmoittanut ja miksi? tuskin kirjoitusvirhe haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teet kyllä jotain jäynää sen poissaollessa.

Vierailija
4/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita ääliöitä löydätte!

Vierailija
5/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typsy oli tietysti kuvitellut, että olemme naimisissa

Vierailija
6/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme vain viettäneet joulua yhdessä, kun pestiu jatkuu vielä koko keväänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää kuitenkin viettään tyttösi kanssa mahdollisimman mukava joulu!

Vierailija
8/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ihmiset armaat peukkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä tulee, kun ollaan monen nimisiä!

Voi saasta, että voi ainoa lapsi molla pyhä ja virheetön!

Vierailija
10/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuloonkaan, että olisi varannut omat lippunsa väärällä nimellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästään lähtemään, tosin vasta tiistaina, mutta kuitenkin. sen verran olen miehelle kyllä avautunut aiheesta, etteivät korvat taida lakata punottamasta puoleen vuoteen.

Vierailija
12/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ois ehtinyt huoriin tän kolmen kk:n aikana muutenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa törpöt palstailijat taas! tässäkin ihan asiattomia kommentteja. jotkut eivät koskaan opi tavoille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän