Nyt ketuttaa!
Minä ja lapsi ei päästy lomakoneeseen, kun isäntä ei ollut vaivautunut ilmoittamaan minun sukunimeäni oikein. Jumalauta, istukoon nyt yksin siellä kaukana ja viettäköön joulua, helvetin kusiaivo!
Kommentit (13)
Minkä sukunimen hän sitten oli ilmoittanut ja miksi? tuskin kirjoitusvirhe haittaa
nyt teet kyllä jotain jäynää sen poissaollessa.
Ja typsy oli tietysti kuvitellut, että olemme naimisissa
Olisimme vain viettäneet joulua yhdessä, kun pestiu jatkuu vielä koko keväänkin.
Yrittäkää kuitenkin viettään tyttösi kanssa mahdollisimman mukava joulu!
se siitä tulee, kun ollaan monen nimisiä!
Voi saasta, että voi ainoa lapsi molla pyhä ja virheetön!
Ei tulisi kuuloonkaan, että olisi varannut omat lippunsa väärällä nimellä..
Päästään lähtemään, tosin vasta tiistaina, mutta kuitenkin. sen verran olen miehelle kyllä avautunut aiheesta, etteivät korvat taida lakata punottamasta puoleen vuoteen.
Eiköhän ois ehtinyt huoriin tän kolmen kk:n aikana muutenkin!
harmittaa törpöt palstailijat taas! tässäkin ihan asiattomia kommentteja. jotkut eivät koskaan opi tavoille...
Hiukan kiva seistä kello puoli kuusi aamulla lentokentäälä itkevän kolmevuotiaan kanssa ja kuunnella pienestä suusta: eikö me päästäkään lentsikkaan.