Lue keskustelun säännöt.
Auttakee - pää ei käänny!
15.12.2005 |
Auh, kaula/niska tuosta oikealta puolen on aivan jumissa, hirmu kipeä, kuumottaa ja jomottaa. Burana ei auta. Mikä auttais?!?! Kylmä? Kuuma? Lepo? Venytys? Lääkäri?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla