Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan muu tässä kamalasa flunssassa kuin minä?
Kommentit (2)
Toivon vain, että en saa itse tartuntaa, että jaksan nuo yövalvomiset...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänToivon vain, että en saa itse tartuntaa, että jaksan nuo yövalvomiset...
Tänään kampesin itseni töihin, mutta fiksummin olisin ehkä tehnyt jos olisin jäänyt kotiin.