Lue keskustelun säännöt.
G: tuleeko Tarjalle ja Marcelolle ero vuoden 2006 aikana?
Kommentit (2)
Eli onko joku musabisnesäijä vai mikä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEli onko joku musabisnesäijä vai mikä?
on kyllä kriisin paikka... TAi sitten bändin hajottua TArjalle jää enemmän aikaa keskittyä rakkaussuhteeseen ja suhde voi vielä paremmin ja kukoistaa... veikkaan silti kriisiä ja eroa.