Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Libero-kerhosta vauvatavaraa, vaikka ei lähettelisikään vaippamerkkejä?

Vierailija
17.10.2005 |

Ei olla liitytty, kun emme käytä juurikaan liberon vaippoja. Mutta saako sieltä mitään hyödyllistä (muuta kuin esitteitä), vaikka ei mitään vaippamerkkejä lähettelisikään?



Kannattaako siis ollenkaan liittyä, saisimmeko vain roskapostia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyessä taisi saada pehmoampiaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme