Lue keskustelun säännöt.
Saako Libero-kerhosta vauvatavaraa, vaikka ei lähettelisikään vaippamerkkejä?
17.10.2005 |
Ei olla liitytty, kun emme käytä juurikaan liberon vaippoja. Mutta saako sieltä mitään hyödyllistä (muuta kuin esitteitä), vaikka ei mitään vaippamerkkejä lähettelisikään?
Kannattaako siis ollenkaan liittyä, saisimmeko vain roskapostia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liittyessä taisi saada pehmoampiaisen.