Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko tehneet vain yhden raskaus testin?

Vierailija
15.01.2009 |

ajattelin kysellä kun olen vain tehnyt yhden ja senkin kotona nyt on viikkoja 6+6 ja neuvolassakin kävin eilen eikä tehneet. onko se varma se apteekin testi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oonkin semmoinen. :) Kyllä ne kait yleisesti ottaen on ihan luotettavia, mutta tein silti, ettei vain ole mitään virhettä. :)

Vierailija
2/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavilta testasin kerran. Raskaustestiä ei ole tehty neuvolassa kuin keskenmenon jälkeen/aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein ensin yhden testin, kun kuukautisten piti alkaa. Positiivinen oli, mutta silti piti ostaa vielä yksi testi parin viikon päästä :)



Vaikka oisit saanu keskenmenon, niin raskaustesti saattaa näyttää pitkään plussaa. Eli turha ostaa enää uutta testiä.



Usko pois, raskaana oot :)



fanny

Vierailija
4/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina tiedäkään. Merkkeinä voi olla verenvuoto ja oireiden loppuminen, mutta verta voi tulla muutenkin ja oireetkin voi häipyä ja tulla taas takaisin. Ei siinä auta kuin odottaa, ikävä kyllä.

Vierailija
5/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapa sitä enää kahden viivan jälkeen on rahaa tikkuun laittaa.

Negoja sen sijaan on toki testattu monta (turhaakin). Kaikki mun kolme plussaani nukkuu nyt tuolla lastnehuoneessa tyytyväisinä :-)

Vierailija
6/6 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen verran selvä tulos (viiva tuli ennen kontrolliviivaa! ja todella tummana) ja itse asiassa jo "tiesin" olevani raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi