Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuttavani yrittivät lasta kauan ja sitten kun lapsi vihdoin syntyi

Vierailija
15.10.2005 |

monen keskenmenon jälkeen, heillä on hirmuinen kiire että vauva kasvaisi. Vellit jo 1kk, soseet reilu 2kk yms. Hän ei imettänyt ikinä ja lapsi syntyi sectiolla koska äiti ei vaan yksinkertaisesti halunnut synnyttää, koska se on ällöttävää. Lapsen syntymän jälkeen hän halusi myös sterilisaation. Nyt lapsi on alle vuoden ja jo hoidossa päiväkodissa. Ihmettelen vain, että kun on kauan lasta yrittänyt ja toivonut, niin luulisi että asiat olisivat just toisinpäin. Mutte eihän se sen enempää tietty minulle kuulu, ihmetyttää vain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa heillä olikin aivan uskomattoman ruusunpunaiset kuvitelmat vauvaperheen elosta. Ei lapseton voi tietää mitä se oikeasti sitten on. Ikävää kyllä tuollainen käytös lasta kohtaan:(

Vierailija
2/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli oiekasti niitä lapsia jotka kokevat kovan kohtalon, niitä on paljon.

Tämä on aivan pimeä arvostelu keskustelu. Katsokaa peiliin, tuskin kukaan teistä on ihan täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ikävää että vauva joutuu pois äidin läheltä tuon ikäisenä. Vauvan paikka äidin tai isän hoivissa!!

Vierailija
4/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen kutsuu itseään ÄIDIKSI:) Paras vitsi maailmankaikkeudessa!!

Vierailija
5/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen olet. Tuskin olet itsekään mikään malliesimerkki äidistä.

Jokainen perhe elää omalla tavallaan, onko se teidän akkojen vaikea tajuta ja olla puuttumatta?