Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ihan perseestä toi ABORTTIBLOGI? Vierailkaa! Osoite!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aborttikiihkoilijat jankuttavat samaa kaavaa:"abortti on murha, abortti on murha. Suomessa on valtavat määrät lapsettomia pariskuntia, lapset pitää antaa heille jnejne."
Tuo kirjoitus on ihan perseestä. Olen lukenut blogin ja olen katsonut videon.
Kun otetaan abortinvastustajien kanssa puheeksi maailman kaikki hylätyt ja kurjat, vammaiset, ei-toivotut lapset, he vaikenevat. Kukaan ei vastaa.