Onko täällä kaverivanhempia?
Tunnustaako kukaan? Minä en oikeastaan tunne yhtäkään perhettä jossa olisi vanhemmuus sillä lailla hukassa.
Kommentit (5)
Hän oli ainut lapsi, ja he olivat kaveriporukka, näin hän itsekin sanoi.
Kutsui vanhempiaan etunimillä. Minusta se oli tosi outoa.
eikä vanhemmuuteni taatusti ole sen takia hukassa.
Pyöritän meidän taloutta. Sääntöjä on ollut aina, lasten mielestä varmasti liikaa. Huonosta käytöksestä ja sääntöjen rikkomisesta on aina seurannut rangaistus. Mutta olen myös ollut oikeudenmukainen ja helposti lähestyttävä äiti. Olen myös lasteni ja lasten kavereiden tukena (kaveri?). Kaakaokupin ääressä ollaan käyty mielenkiintoisia keskusteluja. Lapset ovat jo aikuisia ja joskus lähden nuorison kanssa jopa siiderille kaverina.
mutta ei ihan kaikessa
jossain tulee oltua liikaa kaveri eikä vanhempi