Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö lapsen sairastaa?

Vierailija
12.11.2008 |

Lapsemme ovat olleet tosi terveita koko elämänsä ajan. Kiitos siitä.

Ongelma on se, kun ihmiset ihmettelee ja sanoo, että olisihan se hyvä sairastaa jne.

Minkäs teet, jos lapset eivät sairastu? Koulussakaan ei kolmasluokkalaisella ole kertaakaan ollut sairauspoissaoloja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä vastustuskykyä on jo sitten omasta takaa riittävästi jos ei ole sairastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän