Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö lapsen sairastaa?
12.11.2008 |
Lapsemme ovat olleet tosi terveita koko elämänsä ajan. Kiitos siitä.
Ongelma on se, kun ihmiset ihmettelee ja sanoo, että olisihan se hyvä sairastaa jne.
Minkäs teet, jos lapset eivät sairastu? Koulussakaan ei kolmasluokkalaisella ole kertaakaan ollut sairauspoissaoloja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän sitä vastustuskykyä on jo sitten omasta takaa riittävästi jos ei ole sairastunut.