Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi asutte eri paikkakunnilla, jos olette naimisissa?

Vierailija
25.10.2008 |

Mikä syy teillä on tähän nykyään melko yleiseen asumismuotoon? Eikö töitä löytynyt samalta paikkakunnalta / lähistöltä vai eikö kumpikaan halunnut luopua omasta työstään? Onko lapsia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen perässä puolen vuoden päästä, kun löysin sopivan työpaikan. Tuolloin meillä ei ollut vielä lapsia.

Vierailija
2/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutetaan erikseen. Minä hommaisin lasten kanssa vuokrakämpän läheltä ja asuisin sitten kuitenkin pääasiassa kotona, eri osoite vain. Työkaveri kuulemma tekee niin vaimonsa kanssa ja on sitten hyvät tuet ja tulot. No juu, arvatkaa suostuinko??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He yksinkertaisesti eivät saaneet töitä samalta paikkakunnalta. Tai siis siskoni oli se, joka oli työtön ja hän halusi työtä hinnalla millä hyvänsä. Hän otti vastaan töitä eri paikkakunnalta. Kun oli ollut töissä pari vuotta, irtosi työpaikka oman paikkakunnan läheltä. Ei siis vieläkään kotikunnasta, mutta naapurista kuitenkin ja he muuttivat takaisin yhteen.

Vierailija
4/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutetaan erikseen. Minä hommaisin lasten kanssa vuokrakämpän läheltä ja asuisin sitten kuitenkin pääasiassa kotona, eri osoite vain. Työkaveri kuulemma tekee niin vaimonsa kanssa ja on sitten hyvät tuet ja tulot. No juu, arvatkaa suostuinko??

Me olimme oikeasti riidoissa aikoinamme ja aioimme erota. Kun tulimme takaisin yhteen, mieheni huomasi, että meidän yhteenlasketut nettotulomme olivat paremmat, kun asuimme erillään. Hän olisi halunnut jatkaa erillään asumista, mutta olisimme silti yhdessä. Minä en tähän suostunut, koska siitä tuli muita ongelmia, ja suurista riidoista huolimatta, muutimme takaisin yhteen.

Vierailija
5/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi häneltä olisi mennyt ainakin 5-7 vuotta "hukkaan" jos olisi muuttanut minun paikkakunnalleni. Minun ammattitaitoani vastaavia työpaikkoja taas ei ollut Suomessa muualla kuin asuinpaikkakunnallani.



Muutaman vuoden kuluttua asia ratkaistiin siten, että muutin ja otin vastaan ammattitaitoani vastaamattoman työn.

Vierailija
6/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. huonosti toimiva liitto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lapsen kanssa toisaalla työn ja koulun vuoksi, mies oman työnsä vuoksi toisaalla. Minulla oma neliö, mies vuokralla. Näin mennyt jo melkein kolme vuotta... eikä loppua näy...

Vierailija
8/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö vain viikonloppuisin? Eikö töitä löydy samalta paikkakunnalta?