Lue keskustelun säännöt.
Milloin Helsingin kouluissa on syyslomaviikko? Meillä viikon
29.09.2008 |
pituinen mutta en löydä tietoa minä ajankohtana se on. (Allakka kateissa)
Kommentit (3)
on vain kaksi päivää, to ja pe, lokakuun puolenvälin tienoilla, olisko 16. ja 17.10?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän koulussa loma on 15-17.10 eli ke-pe.
Kenen keksintö lienee - täysin epäonnistunut keksintö.