Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on epäsosiaalinen ihminen?

Vierailija
19.11.2008 |

Onko se epäsosiaalisuutta jos ei halua osallistua juhliin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mielestä voi olla epäsosiaalista olla osallistumatta juhliin, jonkun mielestä rötöstely on epäsosiaalista.

Vierailija
2/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua olla heidän kanssa tekemisissä (tietysti riippuu naapuristakin) pihatalkoot yök.

On mieluummin omissa oloissaan, kuin seurassa. Jos on seurassa ei nauti siitä, eikä keskustele aktiivisesti

Tulee ilmi työpaikalla, harrastuksissa (jos edes harrastaa lajeja joissa muita)



Minusta epäsosiaalisuus ei välttämättä huono piirre. Ei kaikki tykkää ihmisistä. mitä pahaa on jos viihtyy rauhassa? Minusta huolestuttavampaa ihmiset jotka ei kestä yhtään olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalinen ihminen. Mielestäni epäsosiaalisuutta on esimerkiksi tahdittomuus ja tylyys mm.

Vierailija
4/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä siitä miten muut juhlivat (kännääminen tms). Ei se että ei halua osallitua juhliin , vielä ihmisestä epäsosiaalista tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän