Apua! Minkälaiset kärryt tammikuussa syntyvälle?
Olen ihan pihalla siitä minkälaiset kannattaisi ostaa! Käyttöikää tulee olemaan vuoden verran, sitten menen töihin ja kuljemme pääasiassa autolla. Ekaksi vuodeksi tarvitsemme kuitenkin jotkut hyvät menopelit, joilla voi tarvittaessa tehdä pidempiäkin kävelylenkkejä...sekä asfaltilla että hiekkateillä.
Kannattaako sijoittaa 700-900€ Teutonioihin tai Emmaljungiin...ne ainakin ovat hyviä?? Vai ostanko jotkut halvemmat rattaat...koska käyttöikää niille tarvitaan se suunnilleen vuosi...
Miten voikin olla näin vaikeaa...
Kommentit (2)
Ehkäpä ei kannata tehdä tässä vaiheessa noin tarkkoja suunnitelmia.
Ja kuinka helkutin pitkiä päiviä vauvasi siellä hoidossa viettää, jos rataslenkit loppuvat kuin seinään ja kuljetaan vain autolla? Onko lapsi hoidossa kenties viikonloputkin?
Kyllä se lapsi halvemmissakin nukkuu... Emmaljungat hyviä, vuodeksi ostaisin käytetyt.