Missä Helsingissä on ravintola Lux?
Kommentit (8)
Mahtaisikohan tulla sanomista joltain maahanmuuttoaktivistilta tai vihervasemmistolta jos alkaisin kutsua soppalanrahoilla eläviä (eli olisikohan 99% oikea määrä) tummaihmoisia ja maahanmuuttjia mustaksi saastaksi? Koska näyttää kuitenkin olevan ihan yleistä ja kukaan ei siitä näytä loukkaantuvan että ihmisiä kutsutaan "white trash" ihmisiksi.
rasisti, tupakoiva roskaihminen tuli tänne. Mikä vitun "soppalanraha"?
Mahtaisikohan tulla sanomista joltain maahanmuuttoaktivistilta tai vihervasemmistolta jos alkaisin kutsua soppalanrahoilla eläviä (eli olisikohan 99% oikea määrä) tummaihmoisia ja maahanmuuttjia mustaksi saastaksi? Koska näyttää kuitenkin olevan ihan yleistä ja kukaan ei siitä näytä loukkaantuvan että ihmisiä kutsutaan "white trash" ihmisiksi.
en ole rasisti, en tupakoi. Soppalanraha on siis sosiaalitoimistosta saatavaa apua. Mitä niitä nyt on toimeentulorahaa tms. en tiedä niiden virallisia nimiä kun käyn töissä (tosin, erilaisissa töissä kuin muuta av-mammat koska itse en valitettavasti tienaa sitä 10000e kuukaudessa..)
mutta sinulta jäi kuitenkin vastaamatta siihen kysymykseen jonka esitin siitä black trashista
määritelmän ihmisestä ja valkoisen ollessa kyseessä tulee erikseen täsmentää mistä on kyse. vrt. Wigger = White nigger
määritelmän ihmisestä ja valkoisen ollessa kyseessä tulee erikseen täsmentää mistä on kyse. vrt. Wigger = White nigger
elikkä black = black trash
ja jos haluaa tarkoittaa muuta niin esim. "black like white" ?
Kampin kauppakeskuksen/linja-autoaseman 6. kerroksessa. Sisäänkäynti torilta katsottaessa vasemmalla, sieltä löytyy poke ja hissit jolla ravintolaan mennään.
Siellä olen pari kertaa käynyt, kamalaa white trash-porukkaa. Yrittävät vaan esittää jotain hienompaa.