Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkät päiväunet teidän 2v. lapset nukkuvat?

Vierailija
29.09.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain 1½h ja joskus lipsahtaa 3h.

Vierailija
2/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän jos menee yli jakahden tunnin, ettei yö mene kukkumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti ja mietin, että onko se ihan normaali määrä. Joskus saattaa nukkua vain tunnin mutta yleensä 1,5-2h. Toisten lapset kun eivät välttämättä nuku ollenkaan.



ap

Vierailija
4/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin vetelee hirsiä kolmatta tuntia, mutta välillä jää tuntiin.

Vierailija
5/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika 1-3v:nä nukkunut aina kolmen tunnin unia. nyt yli kolme vuotiaana nukkuu välillä vieläkin kolmen tunnin unet mut yleensä kaksi tuntia. ja käy vielä illallakin hyvin nukkumaa.

Vierailija
6/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu yöllä 11-12 h ja se näyttää riittävän kun en saa enää päiväunille yrityksistä huolimatta. On kotihoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sen 1½h ja sit taas joskus 3h kuten tänään. Riippuu niin päivästä ja siitä miten on edellisinä päivinä nukkunut päiväunia. Ja aina menee hyvin yöunille n klo 21 ja herää melko tarkkaan joka päivä klo 7.55! ;o)

Vierailija
8/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isompi lapsi nukkui tuossa iässä yli kolmen tunnin päikkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi, että ei nukkunut juuri koskaan päikkyjä. Ehkä kerran viikossa. Noh, nyt on taas jonkin aikaa pääsääntöisesti nukkunut päikyt, n. 2 h. Nukkuisi pitempäänkin, ja joskus lipsahtaakin kolmeen tuntiin, mutta yleensä kyllä herättelemme kahden tunnin jälkeen, että ei vaikuttais yöuniin.

Vierailija
10/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi, että ei nukkunut juuri koskaan päikkyjä. Ehkä kerran viikossa. Noh, nyt on taas jonkin aikaa pääsääntöisesti nukkunut päikyt, n. 2 h. Nukkuisi pitempäänkin, ja joskus lipsahtaakin kolmeen tuntiin, mutta yleensä kyllä herättelemme kahden tunnin jälkeen, että ei vaikuttais yöuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään saa enää nukkumaan. Illat ovat kyllä kiukkuisia, mutta jos kahden tunnin nukuttamisen tuloksena on puoli tuntia unta, niin minusta parempi jättää päiväuni pois.