Kuinka pitkät päiväunet teidän 2v. lapset nukkuvat?
Kommentit (11)
Herätän jos menee yli jakahden tunnin, ettei yö mene kukkumiseksi.
helposti ja mietin, että onko se ihan normaali määrä. Joskus saattaa nukkua vain tunnin mutta yleensä 1,5-2h. Toisten lapset kun eivät välttämättä nuku ollenkaan.
ap
Nytkin vetelee hirsiä kolmatta tuntia, mutta välillä jää tuntiin.
meillä poika 1-3v:nä nukkunut aina kolmen tunnin unia. nyt yli kolme vuotiaana nukkuu välillä vieläkin kolmen tunnin unet mut yleensä kaksi tuntia. ja käy vielä illallakin hyvin nukkumaa.
Nukkuu yöllä 11-12 h ja se näyttää riittävän kun en saa enää päiväunille yrityksistä huolimatta. On kotihoidossa.
Joskus sen 1½h ja sit taas joskus 3h kuten tänään. Riippuu niin päivästä ja siitä miten on edellisinä päivinä nukkunut päiväunia. Ja aina menee hyvin yöunille n klo 21 ja herää melko tarkkaan joka päivä klo 7.55! ;o)
Mutta isompi lapsi nukkui tuossa iässä yli kolmen tunnin päikkärit.
kausi, että ei nukkunut juuri koskaan päikkyjä. Ehkä kerran viikossa. Noh, nyt on taas jonkin aikaa pääsääntöisesti nukkunut päikyt, n. 2 h. Nukkuisi pitempäänkin, ja joskus lipsahtaakin kolmeen tuntiin, mutta yleensä kyllä herättelemme kahden tunnin jälkeen, että ei vaikuttais yöuniin.
kausi, että ei nukkunut juuri koskaan päikkyjä. Ehkä kerran viikossa. Noh, nyt on taas jonkin aikaa pääsääntöisesti nukkunut päikyt, n. 2 h. Nukkuisi pitempäänkin, ja joskus lipsahtaakin kolmeen tuntiin, mutta yleensä kyllä herättelemme kahden tunnin jälkeen, että ei vaikuttais yöuniin.
En millään saa enää nukkumaan. Illat ovat kyllä kiukkuisia, mutta jos kahden tunnin nukuttamisen tuloksena on puoli tuntia unta, niin minusta parempi jättää päiväuni pois.
Joskus vain 1½h ja joskus lipsahtaa 3h.