Miksi 7-päivää lehtimyyjä vittuili mulle puhelimessa, kun en tilannut?
Kommentit (10)
joka kuulosti ihan mielenkiintoiselta, mutta oli ihan hinnakas. Sanoin että lähetäppä kirjallinen tarjous niin mietin. Ei suostunut.
Sanoin että toisaalta kiinnostais, mutta en taida kuitenkaan ottaa.
Myyjä sitten sanoi että: miks et sitten voi tilata jos kerran kiinnostaa!
Sitten katkaisen tilauksen. Nykyään minulle soittaa sama nainen aina kun tilaus loppuu ja antaa hyvän tarjouksen ja tilaajalahjan. Sanoin suoraan että en maksa täyttä hintaa.
Tyhmähän olisin jos maksaisin kun puoleen hintaankin saa. =)
Kyllä mä olisin itse väsynyt jo päivässä.
Kyllä mä olisin itse väsynyt jo päivässä.
Kerran kun kieltäydyin ostamasta mitään, luurista kuului vain "v**** kukaan s****** ei tilaa koskaan mitään! - tööt tööt tööt.
ei vaan millään kehtaa tilata. Se journalistinen ote ja toimituksellinen laatu on jotain mikä jättää tavallisen kuolevaisen aivan mykäksi...
en nyt huonon rahatilanteen vuoksi tilaa lehteä. Hän siihen ivallisesti, että "ooksää työtön vai?".
Olisit sanonut, että olet juuri hakemassa lehtimyyjäksi.