Lue keskustelun säännöt.
Grillikastike, kauanko säilyy avattuna?
25.10.2008 |
Avattu jo kesällä, vieläkö voi käyttää? Vaikuttaa ihan ok:lta. Sellainen Saarioisten on.
Uusavuton äiti ja vielä huono kokki
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla