Lue keskustelun säännöt.
Työpaikan hakemisesta...
25.10.2008 |
HEI! Olen hakemassa uutta työpaikkaa ja nyt sitten mietin, että pitääkö hakemukseen liitettävät työ- ja opiskelutodistus-jäljennökset oikeaksi todistuttaa kahdella henkilöllä vai ei? Työhakemuksessa ei tätä erikseen "vaadita", mutta miten on yleinen linja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä hakemukset käydään läpi vasta haastattelussa eli jos niitä ei erikseen pyydetä, niin älä laita. Ja jos pyydetään, niin eiköhän ihan paperikopsut riitä, otat sitten ap. mukaan haastateluun.