Lue keskustelun säännöt.
Antisalt ja Valmarin
31.03.2010 |
Hyviä, oikein hyviä, pahoja vai oikein pahoja? Onko kenelläkään kokemusta näiden käytöstä?
Outoa, kun ei edes luontaishoitaja osannut vastata minulle!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on turha. Jos turvottaa, pitää juoda enempi vettä. Aika moni juo liian vähän (alle 2 litraa vettä/pvä) ja siksi on turpea. Valmarin - no empä osaa sitäkään kenellekään suositella.
En osaa silti kumpaakaan pahaksi luokitella. Eri asia maksaisinko noista pennin jeniä.. :D
Rehellinen vastaus apteekkilaiselta. Kiitos ja Anteeksi :D