Lue keskustelun säännöt.
mikä hyvä tiskipesuaine?
30.06.2008 |
mikä olisi hyvä aine astianpesukoneeseen, josta jäisi mahdollisimman vähän jäämiä? Ja olis myös ymp.ystävällinen? Ecoveria joku suositteli, onko muita? Hinta??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen jo kauan käyttänyt Ecoverin konetiskitabletteja ja tulee ihanan puhdasta!
Mun koneessa on tosin myös Sonett huuhtelukirkastetta.
Toimii jo puolikkaallakin tabletilla, mutta itse käytän kokonaista.
Hintahaarukka vaihtelee 5.90e-7.90e välillä. Riippuen ostopaikasta.
Nyttemminhän Citymarketitkin myyvät Ecoveria. Hinta siellä tuo karvan alle 6e/25 tablettia pakkauksessa.
Sonettin vastaavat eivät pese yhtä puhtaiksi, kokeiltu on.
Nyt markkinoille on tulossa myös Awalan tuotteet. Niitä myy tällä hetkellä Pajutex Oy Vantaalla.