Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaun katkeamiseen onko tietoa

24.03.2006 |

tai jollain vastaavaa kokemusta.

Siis olen ollut työttömänä jo muutamia kuukausia ja kertakaikkiaan unohdin ilmoittautua puhelimitse uudelleen.

Nyt työnhakuni on katkennut ja kun soitin niin sanoivat että menetän näiltä muutamilta päiviltä työttömyyskorvauksen.

Onko jollain käynyt näin ja oletteko todella menettänyt korvauksen vai saanut unohduksen " anteeksi" ja työkkäri laittanut työnhaun voimaan takautuvasti ?

Ei millään olisi varaa menettää edes neljää päivää.

Apua kaivataan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi