Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteistalletus Fougere-hotellissa

Vierailija
21.08.2014 |

Hei. Olemme lähdössä Turkkiin. Paljonko on hotellin käteistalletus? Siis että kuinka paljon täytyy ylimääräistä varata mukaan. Pikku budjetin loma muutenkin tulossa olis hyvä tietää etukäteen.kiitos

Kommentit (18)

1/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tallelokeron vuokraus maksaa n. 16 €/viikko.

 

Terveisin

Finnmatkat/Tiina 

Vierailija
2/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tuosta ollut nyt kyse vaan siitä että jos ei ole luottokorttia niin eikös hotelliin kirjautuessa täydy tallettaa käteistä? Ainakin muistan lukeneeni? Tallelokeron hinnan tiesin kyllä...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ pakettimatkalla ollessasi hotelliin pitäisi tallettaa käteistä tai edes antaa luottokortin numeroa hotellille kun huone on ennakkoon maksettu???

 

Vierailija
4/18 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, jos siellä on minibaari.

Vierailija
5/18 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku nyt tosissaan kertoa?? Finnmatkat hoi...?? Mäkin haluan tietää....

6/18 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

 

Joissakin hotelleissa on tosiaan ns. takuumaksu jonka saa takaisin loman loputtua mikäli
hotellihuone on kunnossa. Hotelli Fougeressa ei tällaista takuumaksua peritä lainkaan.

 

Terveisin

Finnmatkat/Tiina 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikissa Finnmatkojen hotelleissa peritään Finnmatkojen asiakkailta moista takuumaksua???

 

8/18 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Takuumaksun periminen on erittäin harvinaista ja kyse on muutamista hotelleista.
Kyseessä ei ole Finnmatkojen, vaan joidenkin hotelleiden oma käytäntö ja se koskee kaikkia kyseisen hotellin asiakkaita. Näissä tapauksissa takuumaksun saa takaisin, kun huoneen luovuttaa siinä kunnossa, missä asiakas on sen saanut.

 

Terveisin

Pihla/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on vain muutama niin voisitteko kertoa mitkä ne on että tietää välttää niitä eikä vahingossa niihin eksy?

 

Vierailija
10/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kuitenkin luottokortin fougere hotelliin?? Parin vkon päästä jo lähtö eikä ole luottokorttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Itse olin Fougeressa reilu vuosi sitten, ei kyselty luottokortteja tai käteistalletuksia eikä kyllä huoneessa minibaariakaan ollut. Kaikki maksettiin ihan käteisellä eikä kyllä edes yritetty maksaa huoneen laskuun. Ihan ok hotelli, varsinkin lapset tykkäs altaista ja vesiluikumäistä. Pieni varoituksen sana iltaohjelmasta: ihan silkkaa roskaa.... Ei kannata maksaa ohjelmallisesta illallisesta... ja hotellin hamam tai mika hieronta siellä nyt olikin niin pientä huijausta tais tuolla olla... Itse hotelli pelas kuitenkin todella hyvin.

12/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Takuumaksua perivistä hotelleista ei valitettavasti ole mitään listaa, mutta asiasta on maininta nettisivuillamme kyseisen hotellin "Hyvä tietää" -osiossa ja siellä "Lisätietoja" -otsikon alla.


Yleisesti ottaen hotellit, joilla tällainen käytäntö on, ovat 4-5 tähden hotelleja. Esimerkkinä voisin mainita vaikkapa Arabiemiraateissa sijaitsevan Four Points by Sheraton Downtown Dubai -hotellin. 

http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/dubaiarabiemiraatit/dubai/bur-dubai/four-points-by-sheraton-downtown-dubai/?season=talvi-14-15

Fougere-hotelliin matkustettaessa ei ole välttämätöntä olla luottokorttia matkassa mukana.



Terveisin

Finnmatkat/Heli

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa noita hotelleja joissa voi ostaa huoneen laskuun. Teneriffalla Finnmatkojen omassa Blue Star Oasis hotellissa on alueella oma kauppa josta hain pari juomapulloa. Kun tuli maksun aika lähtiessä oli kauppalistani pitkä kuin nälkävuosi. Sen mukaan olin muka ostanut muuan muassa 8 tuubia hammastahnaa viikon aikana ;) Monesti myös huoneen minibaareista on kertynyt laskua vaikka niihin ei ole koskenutkaan. Nykyään en enää Finnmatkojen kaupassa käy enkä Finnmatkojen minibaaria käytä. Enkä sen puoleen muidenkaan hotellien. Ei ole epäselvyyttä mitä on ostanut ja mitä käyttänyt kun ei osta eikä käytä lainkaan kun niiden kanssa on koko ajan muuten ongelmaa.

Vierailija
14/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten, saako huoneeseen automaattisesti parisängyn vai tuleeko 2 erillistä sänkyä?? Pitääkö parisängyllinen huone pyytää erikseen..??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä saako keltaiset lakanat kun en saa unta muun värisissä? Tyynyn tulee olla ehdottomasti oranssi ja sänky asetettuna koillinen-lounas ilmansuunnan mukaan ja sijainniltaan oltava feng shuin mukainen.

 

16/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

 

Hotelli Fougeressa on myös parivuoteita ja voimme halutessanne kirjata varauksellenne toiveen parisängystä. Olethan yhteydessä joko puhelinpalveluumme 03 03 60 500 tai sähköpostitse myynti@finnmatkat.fi varausnumeronne kera.

 

Ystävällisin terveisin

Susanna/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
17/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tälläisessä tapauksessa saa soittaa siihen halvempaan 8,8 snt/min numeroon eikä tuohon kalliiseen 030-numeroon? Asia koskee jo tilattua matkaa?

18/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Asiakkaillemme on käytössä myös 8,8, senttiä/min maksava puhelinlinja, joka on tarkoitettu jo olemassa olevien matkavarausten hoitoon. Tuo numero löytyy matkavahvistuksesta, lentolipusta ja Sinun lomasi -sivulta esimerkiksi kohdasta Tärkeää tietoa maksamisesta.

Täysin maksutta meihin saa yhteyden sähköpostitse myynti@finnmatkat.fi tai netin yhteydenottolomakkeen kautta http://www.finnmatkat.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta/viesti-asiakaspalveluun/


Ystävällisin terveisin

Heli/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän