Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää reklamaatioprosessissa?

30.03.2007 |

Jouduin tänään viemään välikausihaalarin liikkeeseen takaisin, kun siihen pinttyy likaa, vaikka kankaan pitäisi olla likaa hylkivä. Myyjä lupasi laittaa haalarin valmistajalle (kotimainen). Onko teillä kokemusta, kuinka kauan reklamaatiossa kestää? Ärsyttää, jos joudumme olemaan pitkään ilman välikausipukua. En jaksaisi kaivaa kurahousuja kaapista, kun toisessa puvussa ei ole kosteussuojaa ollenkaan. Kosteussuojattu toppis taas alkaa olla jopa täällä Lapissa ihan liian kuuma.



Miten reklamaatio käytännössä menee, jos korvausta tulee? Tuleeko uusi puku tilalle? Eniten ärsyttää, jos korvausta ei tule ja puku on meiltä pois käytöstä viikkomitalla... Myyjä ei osannut sanoa, kuinka kauan menee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä viikko tai kaksikin, luulisin. Minä itse lähetin toissa talvena pojan Reima talvihaalarin Reimalle, kun siitä ratkesi haarasauma. Taisi mennä vajaa pari viikkoa, kun haalari tuli korjattuna takaisin. Postituksissakin kun menee oma aikansa. Toivottavasti saatte haalarin pian takaisin!

Jos homma kuitenkin venyy, niin pyydä ihmeessä lisäkorvausta. Jos vaikka saisit jonkun alekupongin kauppaan, tai sitten vaikka valmistajalta jotain... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla