Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, jotka fanittavat
19.03.2006 |
Krisse Salmista?
Minusta hän on tosi taitava. Vetää sitä roolia erittäin hyvin, mutta hänestä huomaa, että hän tarttuu (sillä omalla tyylillään) hyvin nopeasti vieraiden sanomisiin.
Tsemppiä Krisse!
Kommentit (2)
Aika kulunut vitsi alkaa jo olemaan, jos aluksi jaksoi vähän hymyilyttääkin välillä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika kulunut vitsi alkaa jo olemaan, jos aluksi jaksoi vähän hymyilyttääkin välillä..