Lue keskustelun säännöt.
nimikirja
11.07.2006 |
tietäisköhän kukaan että mitä maksaa ja mistä saa? esikoista odotellaan eikä oo kyllä mitään nimiä tullu mieleen... tosin ei tässä nyt vielä mikään kiire ole kun raskaus vasta niin alussa (rv 9+4)... :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla