Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Voiko pahoinvointi alkaa jo kp 22/28, jos raskaana?
31.10.2008 |
Hyvin lievää, mutta vastaavaa outoa oloa kuin edellisen raskauden alussa alkoi olla eilen. Viime kerralla alkoi pahoinvointi vasta viikko "lasketun" kuukautisten alkamisajan jälkeen. Tai sitten toisella kerralla on herkempi huomaamaan...
Kommentit (2)
Tuon toissapäiväisen "oudon olon" jälkeen en ole huomannut enää samoja oireita, mutta olo oli niin samanlainen kuin edellisellä kerralla, että toiveikkaana odottelen. Ei varsinaista pahoinvointia, mutta jotenkin herkistynyt hajuaisti ja ihan kummallinen olo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
pahoinvoinnista ennen kuukautisten alkamispäivää tiesin viime raskaudessani sen, että olen raskaana. Pahoinvointia oli noin viikko ennen menkkojen alkua =) Tsemppiä ja onnea =)