Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
TOUKOTOIVEET, vko 33
11.08.2008 |
Jos sallitte niin aloitan uuden pinon. Olen uusi täällä ja ilmoittautuisin mukaan.
Hyvää uutta viikkoa ja plussatuulia! =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tuli nyt vasta mieleen, että oliko edellistä pinoa vielä tarkoitus jatkaa?
Putosi huhtikuisista ja nyt siis ilmoittaudun mukaan toukokuisiin. Olemme uusperhe ja kaksi yhteistä lasta on ja kolmas olisi haaveissa. Kilpirauhasen kanssa on ollut vähän jotain häikkää ja ikäkin varmaan tekee tehtävänsä ettei tärppää niin helposti (34v.). Vuosi tuli täyteen yritystä viime kierrossa.
La olisi 17.5.´09