Lue keskustelun säännöt.
IVF-ICSI
23.01.2006 |
Onko täällä joku, joka olis pääsemässä hoitoihin maaliskuun aikana???
Olis mukava verrata kokemuksia! Me olemme yrittäneet vauvaa noin 4 vuotta, ei tärppejä...Miehen siittiöissä vikaa (epämuodostuneita päästään...).Meillä eka hoitomuoto on IVF/ICSI...Maaliskuussa alkaa nenäsumuttelu...Ja jännittää!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla alkaa toinen ICSI helmikuun puolessavälissä ja punktio olis kait näillä näkymin vko11 eli maaliskuussa. Meillä kans miehen siittiöissä vikaa :(
Kiva jos voidaan jännäillä yhdessä! Sulla siis eka hoito? Oon tossa vasta-alkajat viikkon 4 ( aina uusi viikko ) pinossa - tervetuloa sinne!! Siellä moooniaa piinailijoita!