Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen nainen ja aikuinen mies perustavat uusperheen

Vierailija
05.04.2006 |

Heillä molemmilla on edellisestä liitosta lapsia. Kun he perustavat perheen, he keskustelevat vakavasti edellisen liiton lapsista, joista molemmat ovat myös yhtälailla vastuussa kuin se ex-vaimo.

He sopivat, että uusi vauva ei vieraannuta heitä vanhemmista lapsista, että he ovat yhtä tervetulleita perheeseen.



Mutta kun uusi vauva syntyy, syntyy myös kateus uuden vaimon mieleen.

Tämän uuden vauvan on ehdottomasti saatava kaikki, oltava paras, rakkain... miehen toiset lapset saa luvan jäädä vähemmälle rakkaudelle. Ihan vaan koska eihän mies enää rakasta heidän äitiään.

Miten sitten ne lapset voisivat olla rakkaita?



Saakoon heidän äitinsä kasvattaa heidät, eihän minullakaan ole vapaata omistani...

Miksi minun mieheni pitäisi huolehtia näistä lapsista? Miksi minun?

En koskaan halunnutkaan heitä, halusin vain miehen... omilleni.

Minä en halua näitä lapsia enää talooni, olenhan rasittunut synnytyksestä sekä valvomisesta.

Huomaan, etten tykkääkään heistä enää. Ovat aivan liian vaativia kakaroita!

Miksi he kaipaavat isänsä huomiota, eiväthän he tarvitse sitä niin kuin tämä meidän vauvamme...joka on niin viaton.

Mies väittää että olen kohtuuton. Miksi? En todellakaan ole!

Mutta koska vaadin ja vaadin, niin mies suostuu että ei tapaa lapsiaan pariin kuukauteen.

Ihmettelen hänen ex-vaimoaan, miten hän julkeaa soitella ja vaatia tapaamisia!

Miten muka hänen lapsensa kaipaavat isäänsä?

Hehän ovat eronneet!

Minä olen nyt heidän isänsä VAIMO, ja he saavat luvan tottua!



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta yleistystä.

Vierailija
2/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan uusperheen äiti jolla ei ole yhteistä lasta uuden miehensä kanssa eikä tule.

Näin asia vain on, olen tätä palstaa ja muiden kokemuksista viisastuneena päättänyt olla tekemättä lasta ihan heti..... katsotaan sitten viiden vuoden kuluttua kun miehenkin tytär on jo koulussa. Tosin hän asuu meillä, ja hänen ÄITINSÄ ei halua tavata kuin kerran kuussa... joten en tarkoittanut itseäni. Tytön äiti valittaa miten rankkaa on parikin päivää tytön kanssa.

Mullakin on lapsia, joista nuorin 4. Vanhin jo 11.v...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera uusi vaimo just noin?

Vierailija
4/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä molemmilla oli jo lapsia. Saivat vielä yhteisenkin. Ja me oltiin kaikki tasa-arvoisia. Mun velipuoli (ei biologista sidettä), samanikäinen kuin minä, asui joitakin vuosia meidän kanssa. Meillä oli saman verran vaatetta ja kaikkea muuta, uusi talo rakennettiin ja jokaiselle tehtiin sinne oma huone. En koskaan tuntenut mitään epätasa-arvoisuutta miltään suunnalta. Jopa isovanhemmat ottivat extralapsetkin samalla kiinnostuksella vastaan.



Kaikki elävässä elämässä ei onneksi seuraa av:n lakeja.